Trött trött trött...

Behöver jag säga mer?

Vaknade för en stund sen.
Känner mig fullkomligt likgiltig. Skum känsla.

Kunde inte somna igår, som vanligt. Låg uppe till halv 5, 5.
Skrev ett sms till Sophie vid 2, för att kolla om hon var vaken
och det var hon. Smsade lite fram och tillbaka.
Sen fråga hon om jag ville komma bort,
och ta med min dator och ha en uppesittarkväll, som förr.
Men orkade inte. Dagen igår var omtumlande.
Så vi bestämde att vi skulle ses idag i stället.

Ska träffa mina andra vänner i veckan också tänkte jag.
När man blivit av med en, och vet vad personen egentligen
betydde innerst inne. Så har jag kommit fram till en del saker.
Men det har jag varken tid eller engagemang till att skriva om nu.
Min värld rasar och jag med den..

Ja iaf, ska träffa Fii vid 4 - 5 ..
Så vi ska väl bara sitta och snacka o lite så.
Adis kommer också vara där, det måshuvudet!
Jaja. muppar är de allihopa :P

Skriver kanske mer sen..


Nu sitter jag här, Sophie ringde och frågade om hon skulle komma
i stället för att jag skulle komma till dem.. Så hon kom för en stund sen
och nu sitter vi här med våra datorer :P Ville egentligen gå en runda,
men hon orkar inte, hon är förkyld stackaren :/
Nu ska vi väl bara dricka te och snacka lite, kanske spela :)

Ska träffa Snutt sen vid 6, då ska vi gå er till  City Gross,
ska handla hem lite samt köpa en flaska Glögg till, mums :)

Nej nu ska jag vara social!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0