Tvätt tvätt tvätt..

Ja det är vad som står på mitt scheema idag!
Skulle gå till skolan men insåg ganska snabbt att
det är torsdag = drama. Så det blev inget.

Gick och la mig igen och vaknade tio över 3.
Herregud, undrar varför jag sover så länge.
Skumt.. Kanske behöver det?!
Somnade inte så sent igår endå. Kl var väl 2 nått..

Jaja, nog om det.. Har precis dragit av alla sängkläder
och packat ner det i en ikea-påse. Samt alla kläder i en annan.
Ska tvätta handdukar också, men det gör jag här uppe. Skööönt!

Hela min dag består av tvätt kan jag väl säga.
Ska ner i tvättstugan nu strax och sen har jag tid till 9.
Därimellan ska jag laga sprödbakad fisk med potatis & remoulade.
Gottis! Ta en härlig dusch och fila och allt därtill :)
Noppa ögonbrynen också tänkte jag.

Ska ringa till mormor också och prata lite,
awe, min mormor.. ♥

Nej nu kallar tvättstugan!
 Skriver mer ikväll, Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0