Helgen osv .

Jaou , i lördags var jag ju på kalas hos kusinen o min morbror , dom hade slått ihop och det va mkt trevligt :)
efter det bar det iväg till Samantha som firade sin 18 års dag , mkt trevligt :) tack för en trevlig dag , och förresten
GRATTIIIS :D det är idag hon fyller år :D woohooo.

Igår så slappade jag bara , var hemma o sen träffade jag emelie o vi gick en runda med cess ner till lindhshamn.
emelie bada lite , sen gick vi hem till hon o efi , o slemmis bjöd på rabarberpaj. :) smaskigt.

sen knalla jag hemåt , och såklart när jag kommit utanför dörren så började det pissregna :| störigt eller vad haha.
men men , vad ska man göra . hahah ..

Idag vakna jag kl 12 , ögonen bara slogs upp * plopp * hahah ..
ut o gjorde en macka , sen in i duschen sen gick jag o hämta cess .. gick ner mot stranden, sen heeela vägen upp till
halvmånen , sen ner i stan o träffa madde , och sen tillbaka och lämnade henne :)
gick jättebra . skönt att komma ut också .

sen gick jag hem och nu sitter jag bara här o slappar , ska laga mat nu sen städa mitt rum .
skriver snart igen :) ciaoo !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0