Onsdag !

Jaa , vad ska man säga ?! haha ..

vaknade vid halv 1 kanske , städade mitt rum som verkligen behövdes : |
så nu kan man röra sig igen :P hah

va inne o duscha o åt något .
nu väntar jag på att emelie ska duscha klart så hon ringer , då ska vi gå en runda ,
och gå ner i stan. måste inom apoteket också ..

sen vet jag inte vad som händer . får se .

hade faktiskt skitkul under karnevalen :)
sen återstår hbg festivalen också , den 24 - 26 . får väl åka dit o lattja lite också :)

mkt tankar o shit som flyger runt i mitt huvud just nu ..
blivit mkt på en gång märker jag .. men får stå ut ..


Har pratat med pappa lite om Puff , så vi har sagt att nu när han har semester ska vi åka
med honom och avliva han :' (
svårt att tänka på att han kommer vara borta sen . fyfan alltså . kommer vara det jobbigaste på länge.. Love u <3



har inte nått mer att skriva nu vad jag kan komma på ... ciaoo !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0