GAAAH

Jag är arg , så jävla arg!
Fyfan asså . är arg på allt runtom , på precis allt . och framförallt mig själv ..
Jag fattar fortfarande inte vf jag gör såhär mot mig själv .?!?!?
Jag kan jag kan men varför gör jag inte det ??
Jag förtjänar inte detta , jag förtjänar något mkt bättre !!
Varför tar jag inte det till mig och gör något åt det ?
Pallar inte ha det såhär längre o jag pallar inte må skit pga detta ..
Det får fan va ett slut på detta , men när ?!
När ska jag fatta och ta ett beslut?!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag är glad att du inser själv, du är en fin tjej, och jag önskar dig all lycka ! Det finns många fina killar där ute, som vill dela livet med dig. Jag hade velat göra det ;) Fast, kanske inte är kul att ha mig hela livet haha :D (skämt åt sido) PUSS, tänker på dig hjärtat !

2008-06-20 @ 19:41:28
URL: http://saramarialouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0