Godmorgon , eller ska jag säga god eftermiddag ?

Vaknade för en halvtimme sen ungefär .
Gick ner o rökte o pratade lite med mamma,
hon har hittat en jättefin lägenhet, så hon ringde för en stund sen
och sa att hon ville ha den, inflyttningsdatumet blir redan den 1juli . får se hur det går o så.

Fick sedan ett telefonsamtal som inte var så trevligt.
Jag finns för dig och jag hoppas att det löser sig .
Han klarar detta, det hoppas jag verkligen.
Behöver du prata eller något så vet du var jag finns. <3


Idag spelar Sverige igen , hoppas det inte blir samma resultat som när Sverige - Spanien spelade.
Blir väl till att titta på det ikväll och bara ta det lugnt.

Madde, Bitte o Mikka flyttade ju igår så bitte sa vi skulle ta de lugnt ikväll o käka lite pizza o så : )
ska ringa henne om en stund o höra hur det blir .. så mestadels slappa idag faktiskt..

Annars vet jag inte vad som händer idag , tänkte dra över med dammsugaren också , behövs fanimej :|
Sen in o ta en go dusch och efter vet jag inte :P

Förresten , lagade min första riktiga middag igår : )
Köttfärssås med makaroner , inte något speciellt men är skit stolt att det blev gott : D haha

Uppdaterar kanske senare om jag orkar och har lust . Ciaoo !


Tjenis , uppdatering .

Städade o duschade och fixade till mig lite , sen hämta adis o sophie mig så åkte vi till annapos o beställde
en pizza som vi skulle ta med upp till bitte o dela alla tre på : )

tittade också på fotbollen som tyvärr inte gick så bra . förlorade med 2 - 0 . suger så vi kom inte vidare men whatever .

annars idag har jag bara slappat o tagit det lugnt ..  nyss åkt en runda med adis o fii .
nu e jag bara hemma o slappar . ska sova om en stund känner att det börjar dra lite i ögonlocken :P
har inte mer att skriva så jag säger godnatt  : ) ps . 8 dagar kvar nu till min tatto  : D GAAAAH .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0