Hmm...

Gårdagen var delvis katastrof och delvis helt okej. mestadels katastrof faktiskt..
Jag skrattade mkt igår o jag var mkt mkt arg igår också haha ..
fyfan asså . tror jag skämde ut mig lite också men vafan , pissar faktiskt på vilket .
bryr mig inte om vad folk tycker om mig , sålänge jag o mina vänner tycker om mig :P haha
låter konstigt men ja . så är det . har kommit i underfund med att den enda som räknas från och med nu ,
är jag , vännerna o familj om man nu kan kalla det så..

jaja , kan inte skriva så mkt mer om gårdagen men ja .. suck hahah

idag har jag ingen aning om vad som händer .. är skit slö . kom hem runt 4 - halv 5.
slappedag idag . har egentligen massa som behövs göra till skolan men jag pallar inte , bryr mig inte faktiskt.
vill bara sluta nu o hoppas på att jag har ork kvar att fortsätta nästa termin , vilket nu känns jävligt tveksamt..
men men , ha en trevlig söndag ni som kan .. adios .

Kommentarer
Postat av: ztina

aww Cece vi tycker om dej <3

2008-06-10 @ 14:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0