Lördag ..

Fredag!

Jaa , igår var det studenten , tyvärr inte för min del : /
men men , det kommer , bättre sent än aldrig :)

Vaknade o fixade till mig lite . träffade fii o gick till teatern där vi skulle ha vår skolavslutning..
Var där o lyssnade lite på det gamla vanliga :P sen gick vi till cafeet o så .
sen tillbaka . sen upp till madde lite . sen iväg o handla blomma o så till Zandra . hon tog ju studenten , grattis :)

Ner till torget , en JÄVLA massa folk haha .. fullproppat ..
men men , sen när vi varit där gick vi upp till madde .

satt där o jag hade sån hemsk huvudvärk. hade ju egentligen planerat att vi skulle ut o så.
men hade verkligen ingen lust , och inte kul o betala 1oo kr för att bara sitta o glo o få ännu mer ont i huvudet
om man säger så ..

så jag stanna där lite , gick sen o mötte madde , jaa . sen hit o dit . sen palla jag ej mer så jag gick hem vid
halv 2 .

O la mig nästan direkt , sjukt slut i hela kroppen ..


Lördag!

Idag vaknade jag vid halv tre . håller på att koka potatis nu sen ska jag äta .
o sen hoppa in i duschen . sen träffa madde o vara lite med hon och eddie o alex tror jag..

vet inte vad som händer ikväll . blir kanske lite drickande men ska nog ta de lugnt .

skriver kanske mer sen .. ciaoo ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0