Måndag :)

Förresten , igår var jag och sophie och tittade på bio , vi såg " Sex and the city " , wonderful. måste ses igen :)


Åter till idag :P vaknade runt 1 tror jag , sen duschade och fixade lite , sen kom min kusin.
Umgicks med henne lite o pratade en hel del . Du kan alltid prata med mig så du vet <3

Sen kom fii , o sen skulle kussen vidare och vi skulle till citygross .
var där , sophie handlade vad hon skulle o sen gick hon hemåt o jag mot madde.
varit med henne hela kvällen i stort sätt .. kom hem vid halv 12 .

sen tog jag en cigg med samme , o nu ska jag snart sova . är riktigt trött faktiskt ..
sleep tight !

hahahaha          Kusin <3

Kommentarer
Postat av: Ztina

Awww vad ni är söta, saknar er otroligt mkt mina gummor hahah.. <3

2008-07-01 @ 17:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0