Onsdag

Var i skolan en liten stund , skulle bara tömma skåpet o skulle egentligen städa också men palla ?!

Gick från skolan vid 10 (?!) med fii o tina hem till zarah .
drack kaffe o snacka lite .
sen begav vi oss ner mot gina vid halv 2. skulle kolla efter nått till på fredag. men hittade inget.
träffade sen samantha o solade. och sen hemåt.
ska sätta igång en maskin tvätt nu . har en hel hög med kläder på golvet som ska tvättas , så får väl ta tag i det idag.

Om jag är lite konstig så e de inte meningen , men mår bajs för tillfället pallar inte något o pissar på allt.
så nu vet ni det iaf. men mina vänner står ut med mig endån haha .

jaja . ska ta tag här nu , skriver kanske mer sen om jag har lust..  ciaaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0