Solig helg !

Jag mår prima och solen skiner som aldrig förr här i trista Landskrona !

Känns riktigt härligt att vädret har börjat komma igång , sol sol och mera sol : )

I fredes var jag med Sophie mestadels av dagen , softade o så .
satte oss på don pedro o drack varsen cider o snacka lite skit . härligt : D
sen hem till adis ett tag o sen ner till akropolis . var trevligt som fan , synd det blev lite kyligt
sen men vafan , får man tåla ; )

Igår var jag med Fii nere vid hamnen , sen gick jag till madde så festa vi lite. var kul .
fast blev lite segt sen . men men ..knalla hemåt rätt tidigt .
kommer inte ihåg vad klockan var men tror den var runt halv 1 .
ja blabla o så haha behöver ju inte skriva allt här men ja . hem o sov.

Idag har jag o Fiiiiaaa varit på stranden : D haha fatta de eller .
adis the driver körde oss till en skiiiiiiit fiin strand vid rydebäck typ . fortuna hette det .
inte så mkt folk o nästan bara familjer . skit gött .. inte massa jobbiga jävlar som ska störa .
underbart . har fått lite färg också . brände mig på låren  vaderna hahah . o armarna lite . men de e lugnt ; )
sen kommer fetebrännan efter det . MOHAHAHAHAH !!!  så dit ska vi åka fler gånger .
Och vi BADADE ! HAHA fatta . 2 gånger tillochmed . vi är fanimej bäst .

Jaouu ..  nu är jag bara hemma o softar . vill ut o gå en runda men ingen vill med mig : ( trist .
får se om jag går en runda sj eller om jag bara ska chilla hemma ..

har varit kass på att skriva här men de ska bli ändring nu . ska försöka skriva varje dag .
slänger in lite bilder också . så DU kan ju njuta o skratta lite . det bjuder jag på ! HAHA ägd ; D

Hemma hos Adis innan Akropolis     Fråga mig inte vad jag gör för min ;P     nere vid hamnen :)     Min Fii när vi var nere vid hamnen o chilla :)
Muhahaha     skulle akta mig för jag ej skulle bli fottad men ja , här ser ni resultatet :P     O lite eddie :P     på donpan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0