Tisdag hela dagen !

Har varit riktigt trött idag alltså, kan knappt fatta det. Är aldrig såhär trött.
Inte så farligt nu men i morse i skolan. måste ha sett för roligt ut haha.

Jag mår bra och allt knallar på. Tar allt som det kommer nu, pallar inte med massa förväntningar och liknande.
Har märkt på mig själv att mitt temperament har ändrats. Smäller av för småsaker numera.
Förstår inte riktigt varför faktiskt. Ryter för inget och det känns lite jobbigt faktiskt.
Men ja , får väl se hur det blir. Kan ju hoppas det går över.

Igår var jag ute hela dagen, var riktigt varmt ute . Kolla på termometern på dagen minns inte vilken tid
men den stod på 34,5 . Skojja min dojja haha . Ja varmt var det.
Först på dagen var vi och badade och solade i fortuna igen ( har blivit nya favvostället )
och sen därefter hoppade jag av utanför mig, gick upp och duschade och lite så sen gick jag ner mot
olivers för att träffa Emelie & Cess :)
Satt där och pratade lite medans vi beställde varsen milkshake och väntade på Efi.
När han kommit begav vi oss ner mot halvmånen för att chilla lite, väl där var det några stycken.

Var där inte så länge, gick sen mot Madde för dom skulle hem och kränga :P
Sen gick vi ut och var ute hela kvällen och bara tog det lugnt. Underbart väder.
Sen träffade jag Sophie utanför mig och sen upp och slappa sen sov.

Idag däremot har jag bara varit i skolan sen gick jag hem till Madeleine men hon var inte hemma
till min förvåning, så satt där och pratade lite med hennes mamma och syster.
Träffade sen Samantha utanför så gick vi mot annette beauty, skulle kolla om mascaran fanns kvar och
förvånansvärt så var den det :) så köpte en sådan sen mot Samantha för hon skulle byta om, hon hade av
nån anledning fått för sig att det var kyligt ute haha. Sen till citygross och sen mot leftys, har kört på min vatten-diet
men var så sugen så kunde faktiskt inte hålla mig, så jag köpte en bakad potatis, jag vet fy mig.

Var hemma hos Madde och pratade om både det ena och det andra. Sen skulle dom hem till Samme
och jag gick hemåt. Så nu är jag hemma och ska bara ta det lugnt resten av dagen.
Inte något speciellt som händer så det var nog allt.

Ja just det, har varit nere och beställt min tattuering också, wiie är över lycklig, hoppas bara det blir så fint som
jag tänkt. Blir det säkert :)

Ha en fortsatt trevlig kväll.

muppar mig framför kameran :)              Tänk så roligt man kan ha åt en bild :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0