Tisdag och Em :)

Vaknade hemma hos adis och sophie.
Jag sov i sängen och sophie i stora soffan o adis i den lilla hahaha,
var helt vimsig när jag vaknade och riktigt trött.
hörde bara massa ljud från sophies xbox och adis snarkande vid 11 haha.
gick upp på toa och sen ut och rökte morgonciggen.
när vi kom in hade adis lagt sig i sängen och jag tog över lilla soffan.
la mig ner och somnade ganska snabbt igen, vaknade runt halv två.
skönt att sova ut, vi hoppade över skolan idag. kände att jag pallade verkligen inte,
och jag mådde inte så bra igårkväll heller.

Fick ett trevligt samtal igårkväll också av Ztinis :) saknar henne jättemkt,
när hon sa : jag saknar eeeer igår höllt jag på att börja gråta .
fick verkligen hålla tillbaka..   saaaknaaaa.. <3
men är jävligt stolt och glad för hennes skull att hon kommit nånvart och framförallt att hon kommit
ifrån denna jävla helveteshålan, för det var inte bra för henne.. det är det nog inte för någon men ?!
iaf , saknar dig som fan gumman , längtar tills du kommer på besök då ska jag krama ihjäl dig gumman.
Känner verkligen nu hur mkt man saknar ditt sällskap o dina sjuka komentarer. älskar dig stumpan <3

vid tre nått gick jag hem och fixa lite sen gick jag och träffade madde, wezly och jossan vid posten.
Satt där o pratade lite sen skulle jossan gå och jag o madde gick mot eddie.
väntade på alex o eddie sen bara softade vi..
gick och träffade samantha sen hem till madde lite.
var bestämt vi skulle gå och sola men vi ångrade oss o gick till olivers o krängde fetemat . haha
dåligt dåligt men vafan .. har gått ner 2 kilo , men dom gick jag väl upp idag igen haha ..

När jag kom hem satte jag igång tvn och lyssnade på fotbollen samtidigt som jag städade undan här..
har en fetehög med kläder på golvet som jag ska tvätta i morgon , fördelen med egen tvättmaskin :)

På tal om fotbollen så vann ju Sverige med 2 - 0 mot Grekland.
UNDERBART !! Heeejaaa Sveeeriigeee .. :D WOOHOOOOOO !
Hoppas bara det håller i sig . håller tummarna för mitt kära fosterland :D

Nu ska jag bara slappa lite o så . sen blir det dags att sova ..

Satt o snackade med pappa innan lite o fick reda på en lustig sak, som jag inte visste innan.
det tar jag inte här . men känns bra att veta . muhaa

efter skolan och solningen i morgon som är planerad med Samme ska jag nog inom körskolan och betala
mitt startpaket . och jag o pappa ska gå kurs så jag kan köra bredvid också . känns bra .
så jag kommer igång med det också :)

Längtar till fredag , skolavslutning :) och ett stort grattis till alla som tar studenten :)
längtar också tills jag ska göra min tattoo :)

vissa saker flyter på medans samtidigt vissa saker bara går under totalt. varför kan allt inte vara bra nån gång ?!

Kommentarer
Postat av: Ztinis :)

Aww gumman, tro mej jag saknar dej med <3

Ja man märker verkligen när man e borta att man saknar er alla!! jag älskar dej, vi ses snart <3<3<33

2008-06-21 @ 03:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0