Torsdag

Vaknade runt halv 1 tror jag. .
Pratade lite med fii o så . hon e på g hit nu .
snacka också lite med pappa .

ska ner i stan o hämta pengar sen betala mitt startpaket på körskolan , härligt att någonting positivt börjar hända!
sen ska vi till city gross . och sen ska jag upp till madde o ta datan o lämna den , lovat ztinis det.
pratade med henne precis . awe hon e så söööt . saknaaaa <3
ska prata lite mer sen :) lovee .

sen ska jag och fii gå o sola . sen blir det väl hemåt . ska tvätta klart det jag inte hann igår o städa lite o så.
sen göra mat . wiihoo . haha .

Tråkigt att vissa saker blir som det blir , men allt händer av en anledning sägs det .
kanske blir bra . man får se vad tiden utvisar.

senare idag vet jag inte vad som händer . det regnar för fullt så blir nog inte till att gå ut idag.
får se . skriver kanske mer senare .  ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0