Doo di daam

Vaknade nyss , skönt att sova till halv 12 . brukar annars alltid vakna vid 10 snåret
pga olika anledningar . känner mig iaf väldigt utvilad nu .
Gjorde precis frulle , så sitter o smaskar nu samt ett glas o'boy . Jummie ..

Glömde skriva igen igår . kan bara säga att när Fii tvättat klart så gick vi till mig o
började laga kålisar ( kåldolmar ) .. Åt fyra stycken  :| Ja FYRA . hahah herregud .
Som jag kände mig svullen efter det  . hahah .. sen gick sophie, o jag gick o träffa muppa sara
o tog en cigg , vi bestämde oss sen för att gå upp i stället till hon o jimmy .
kallt som satan ute ju ..
väl där bjöd jimpa på snaps , absolut vodka med päronsmak . STARKT men gott . haha
sen beställde dom pizza . sen gick jimmy in o decka . o jag o sara gjorde nya upptäckter på internett .
HAHAH .. Satt o lulla till halv ett tror jag . sen knalla jag hemåt .. O la mig direkt . måttligt trött :)

åter till idag . nu när jag ätit klart ska jag bara ta de lugnt lite , ner o röka en cigg .
sen hoppa in i duschen hade jag tänkt . får vänta på att jag hör good neews från Fii att
hon hittat min mascara .. Kan ju inte sminka mig utan mascara . hahah

sen ska jag bege mig till maddson när hon vaknat . vilket kan bli när som helst på dagen :| haha
fii fråga också om jag ville följa med hon o Adis o Melvin till ikea samt willys hahah . får se hur det blir
med den saken .. annars inga planer idag .
kanske skulle träffa Dan lite men han har väl inte tid som vanligt ..

Nu ska jag återgå till mina mackor . uppdaterar senare .

Ciao bella  <3

Måste bara tilllägga att jag tycker faktiskt denna kisebebisen är jättesööt     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0