Glad Påsk !

vaknade för en stund sen . sitter här nu o äter frulle : ) yummie ..

idag blir det påskmiddag hos farmor . massa ätande hela tiden tycker jag ,
o jag som behöver dra ner .. haha suck .


men bättre som jag är nu än att jag skulle varit såhär smal : O             
för det ser ju riktigt skrämmande ut .. fifan ..

efter påskmiddan är det bestämt jag ska träffa Dan lite .
sen får jag se vad som händer ..

trevligt igår Samme att umgås lite :) var längesen ..
muhaa ..

Jaou , har inte mkt mer att skriva nu . kommer med uppdatering ikväll.

Puffiiiis <3

Ciao  !


Tillbaka med en uppdatering.

Var som sagt på påskmiddag hos farmor , åt ägg o sill o allt därtill ; )
smaskigt men blev mätt som in i .. sen blev det kaffe o bayleys o tårta . jummie .
satt o snacka lite o så . fick en väska av farmor också som "någon lurat på henne
när hon var i lanzarote" hahah . fin . sen fick jag en 50 lapp också . Tack <3

gick därifrån vid 8 till sophie o adis . satt o snacka lite o titta på film . hahah ..

skulle gå o möta dan nu vid 11 men han svarade inte . gick hela vägen till ga . .
SVIN KALLT !! och svinet svarar inte på sin telefon , för upptagen med att festa med dom andra
ashålen väl. haha .. Iaf mkt besviken.. men men , vant mig antar jag ..
jaja . en gång svikare alltid svikare. det är väl så man säger ?!

Kom hem för en stund sen , tänt lite ljus o så så att jag kan värma upp mig lite
fortfarande frusen .. mkt dåligt stil ..

nu ska jag väl bara sitta här o uggla lite . sen kanske titta nån film eller nått .
får se vad jag känner för .  inte mkt mer att skriva ..

fyller år om 3 dagar .. är inte speciellt längtansfull om man säger så .
när jag väl tänker efter . vad har jag att vara glad för ?
vänner o familj .. o min Puffis .. men inte mkt mer ..
fan va deprimerande jag måste vara .. suck ..

jaja sov gott . . image12

Kommentarer
Postat av: Anna

hej på dig !

är du inte medlem i gratisbio ännu ? isåfall tycker
jag att du ska bli det nu. gratisbio är en sajt som
många andra kan tyckas. de säger man får gratisbio
biljetter och gratis present kort på affärer så som
kicks hm vero moda åhlens stadium och en massa mer.
visst tänkte jag och blev medlem. men vet ni vad ?
nu sitter jag med present kort för 700 kronor. det enda man behöver göra är att samla poäng genom att bli medlem på olika sidor, att värva en massa vänner och liknande. hur bra är inte de ? detta är helt gratis och man får såna
otroliga erbjudanden hela tiden. på hemsidan finns
en massa recensioner så där kan du läsa om hur bra
det är. även kort på en massa personer med sina checkar. så bli medlem du med :) det skadar aldrig
och ge något en chans har jag nu förstått :)

här är länken ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=27211

Om du använder länken ovan får du 75 poäng i välkomstpremie =). Ha de gott!

2008-03-22 @ 12:57:51
Postat av: erica

var ingen vacker bild,ska man nog vara glad så som man ser ut! glad påsk!

2008-03-22 @ 13:03:52
URL: http://wantapieceofme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0