God morgon .. / Uppdatering.

Vaknade nyss, kunde inte sova längre ..

Ska snart göra frukost . mår illa lite .. men det går väl över ..

idag vet jag inte vad som händer . inga planer alls ..
men dyker väl upp något .. fest kanske ?

Annars ska jag städa till Puffiis . får se om spiggens har
öppet så jag kan köpa nya stenar o så till min lille bebis .
o mask . dom har tagit slut . han äter som en häst ; )
kanske låter som jag är värsta galen i min ödla , och det kan ju
stämma till viss del :P eftersom han är den enda "pojken" som alltid
finns kvar hos mig . som alltid lyssnar o han är trevlig att umgås med . haha
älskar han <3

o du , saknar dig som fan , vet inte riktigt hur jag klarar det så bra som jag gör .
jag älskar dig , har alltid gjort . du har varit en mkt stor del av mitt liv . o nu är du borta ..
det var trevligt så länge det varade .. jag finns här om det är något .. det vet du ..
men jag klarar inte av att vara vän med dig , inte så som det känns just nu iaf ..
tycker om dig för mkt o samtidigt veta att du är fri nu så du kan göra vad du vill.
ville bara skriva det ..  <3

kommer med mer uppdateringar sen ..

Ciao ...                                                                                    


Im back :)

nu sitter jag här med Samantha . Hon kom för en liten stund sen ,
vi ska sitta o snacka lite skit sen ska vi nog titta på en film :) trevligt värre.

annars idag har jag bara varit hemma idag , gosat lite med puffis :)
han e sån snuffiiiis . haha min bebis ..

åt lite innan o satte på en film o så .. varit rätt seg hela dagen så..
finns inte så mkt att skriva .. hahah .

nu ska jag va lite social med Samme .

skriver mer i morgon .

Pusspuss ..                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0