Hahahah . : )

Sitter i skolan nu med sophies data , hon är inne o gör prov nu , hoppas det går bra : )
jag sitter i klassrummet helt själv haha , försöker ladda ner ett jävla spel , men de går åt helvete haha
jag mår bra o så , lite krasslig i halsen bara . men de går väl över ..

igår hade jag lite folk hos mig o så , satt o snacka o åt smörgåstårta .
gott som fan haha .. var trevligt , fast de blev ju lite spring o så men ja ..
nice iaf : )

idag vet jag inte riktigt vad som händer..
blir väl till o festa lite : ) längesen känns det som ..
sen få jag väl se . muhaaa ..

ska återgå till o se om spelet funkar nu .

återkommer sen , jalla byyyeeee !!!


Hahahah jag trodde på allvar att det var fredag idag innan : P
men fick ju reda på att det inte var det sen .. haha . snurrig eller vadå ?!

Iaf va i skolan , segt som vanligt . satt mest vid fiis data .
sen gick vi i stan lite sen hem . sen ut en runda igen , fii skulle hämta sin telefon .
sen hem o sega lite sen till stan med fii o träffa samme , gick i affärer lite sen tog en kaffe på maddes.
sen sola jag o samme på relax , soft : D o fii satt med mig haha hon fotta min doodle : P
ingen fattar men skit i de hahah
sen skulle fii till maddson en runda så jag o samme hade följe sen hängde jag med henne upp till
alex lite . han kom precis när vi skulle gå så samme stanna kvar o snacka me han lite o jag gick
så e hemma nu o segar . vet inte riktigt vad jag ska göra nu , får se om de blir som det skulle ..
Fii ska iaf kommer senare . hon ska sova här . ovanligt ? - nej : P

faaaan va gött o sola . nu har jag fått mani på det igen hahah kommer i perioder !

skriver kanske mer sen annars natti o sånt .

byyeee .. . .

Kommentarer
Postat av: Samantha

hahah, jag fatta, lägg ut bilderna :P.. puss

2008-04-04 @ 20:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0