I morgon ..

Fyller jag år , 19 . shit .
mormor & morfar och Farmor & hennes "kille" ska komma i morgon
har beställt smörgårtårta  : ) mums . muhaa . som jag ska kränga .

Iaf idag vakna jag vid 12 tror jag .
Gick ner o röka o sånt .
Tog lite kaffe o satte mig här .

Idag ska jag bara ta det lugnt .
Städa lite o så inför i morgon .
Skola också i morgon ju , suuuck ..

Får se annars vad som händer ..
känner mig rätt slö idag .
men men , kommer med uppdatering senare .

Ciao !


Uppdatering !

Jag har bara varit hemma idag .
Dan kom vid halv 8 . så har suttit o snackat lite med han o så.
skönt att prata . du vet du betyder mkt . love .. <3

Gick o tog en cigg med Fii .
Fråga henne om hon ville sova här .
So here she is : P haha ..
Längesen vi sov hos varan så tänkte får ta de idag : )
Fii sa också " fan jag tänkte de hade vatt soft o sova hos dig idag " !
HAHAH . och så blev det .. vi börjar samtidigt i morgon så .
Fii du e snäll o ställer alltid upp . Loove yoou Tzööfff <3

Nu ska vi bara sitta o lulla lite sen kommer vi väl decka .
skriver mer i morgon ..

natti natti .                                                                    Saknar dom tiderna . .    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0