Idag är det min dag : )

Idag fyller jag 19 år .
Kan inte riktigt fatta det , men det känns som vilken dag som helst .
Shit , tiden bara går o går . känns som jag inte hinner åstakomma någonting.
Får börja ta tag i allt nu , nu får de vara bra på tramsandet !
Är trots allt på väg att bli vuxen. Eller ja . är jag ju redan på många sätt men
man får ju aldrig nog med erfarenheter .
För att bli gammal och erfaren måste man först vara ung och dum ; )

iaf . vaknade i morse . Fii o jag gick ner o tog vår morgoncigg . hon sov ju här.
sen upp o fixa oss inför skolan .
va i skolan sen träffa madde o gick i stan lite sen träffa vi ztinis också.
gick upp till madde o va där en stund , sen promenera jag hem.

dammsuga o plocka undan lite sen skulle jag ju få besök som sagt .
trevligt trevligt . åt smörgåstårta o rulltårta o så . smaskigt.
nu har dom nyss gått o jag sitter här o tar det lugnt .

Dan skulle komma vid åtta o snacka lite . får se hur det blir : )

Sara ringde mig idag också förresten . kul att du ringde stumpan .
hoppas ni har det jättekul , men som det lät i telefonen har ni ju det : )
dom hade haft 37 grader i solen idag , och 28 i skuggan, helt otroligt .
kan det inte bli lika varmt här . * önsketänkande* hahaha
iaf hoppas du har kul . miss u . love <3

Har fått massa sms idag : ) trevligt , då känner man sig omtyckt .
tack för det alla : D

I morgon ska jag ha "tjejmiddag" o vi ska sitta o titta film o snacka skit .
Hoppas det blir nice . längtar : D mina flickor <3

Måste bara tacka alla mina töser som alltid ställer upp o finns i vått o torrt .
Vet inte vad jag skulle gjort utan er .
Älskar er massvis . glöm inte det . <3

Älskar min puffis också .
o pappi : D
mamma får väl va me på en kant också . :P haha

Nu ska jag sitta här lite sen vänta på dan banan .

ha det bra .

ciaoo ..                                        Stora flickan nu : )     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0