Muhaa ..

Jaaouu ..
tillbaka med en uppdatering .

Gick iväg till sara o fick en mascara o satt i snacka lite skit ..
sen gick jag hem o hämta pengar sen traska bort till Emelie ..
för var ju meningen vi skulle
gå till mackedonkan , men ändrade planer .
väl när jag kom dit så fråga emelie om vi kunde laga nått där i stället
för det är ju så onyttigt :P så hon satte igång med kyckling filé, ris , kokta grönsaker
samt bearnesås ( mindre nyttigt jag vet ) haha ..

Iaf sen åt vi , mkt mkt gott :) satt perfekt det .. haha
kollade också på american idol HAHAHHA säger jag bara ..
som vissa gör bort sig totalt ..

men men , sen kom maddson o ztinis ..
dom köpte en flarra så vi satt o drack lite o snacka skit .
kändes nästan som gamla tider .. fast endån inte ..
var iaf trevligt .. får vi göra om töser    <3
sen skulle emelie in o duscha o sova så vi gick .
emelie ska upp kl 5 fyfaan . stackare ..


Nu är jag hemma iaf o sitter bara här o degar .
äter faktiskt lite naturgodis , gott som fan , cashew nötter med
youghurtöverdrag .. mums ..

Jag fyller år om 5 dagaar  . fyfan , känner ångesten komma
krypande .. usch ..

ska strax sätta på en film o ta det lugnt i min ensamhet ..
Ha det bra ni som förtjänar ..
Ciao ..                                                                                                                                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0