Onsdag idag ..

Idag är det onsdag .
vaknade vid elva . ringde sophie o hon kom hit ,
sen körde vi till kvantum , behövde ny tandkräm o tvål o lite sånt .
fick en påse chips o maassaa naturgodis . mums . ska försöka dra ner på fettet lite :P

När vi kom tillbaka till mig satte vi på kaffe o käka frulle . göttans .
sen vek jag in resten av mina kläder , tvätta ju allt igår .

nu har jag precis gett mitt lilla hjärtegull Puff mat .
Mask , usch haha men han tycker nog de e smaskens ..
nu ligger han i sängen med sophie . hahah hon pratar med han hela tiden .
men det är bra . så känner han att nån tycker om han :)

nu ska jag sminka mig lite sen ska vi bege oss hem till fii , hon ska tvätta
idag sen ska vi dra ner en vända till maddson , ska hämta min väska , tröja o skor .
o lämna tillbaka det som jag har som e hennes , dvs en väska o ett par skor .

senare vet jag inte vad dagen har att bjuda på , får se vad som händer helt enkelt .
 uppdaterar senare ikväll..

ha de haaaaaj ..                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0