Söndag ..

Idag är det söndag . brukar vara tråkiga dagar , men känner mig rätt pigg o glad
idag så får hoppas på det bästa .
vaknade för ett tag sen och har nyss ätit frukost . toast , mums . haha

ska snart hoppa in i duschen och fixa till mig lite , sen ska jag o daddy köra till kvantum .
haha vår vanliga tripp : ) behövs handla hem lite ..

annars idag ska jag träffa maddson , längesen jag var med henne känns det som,
så hon sa att hon skulle komma hit o så . trevligt trevligt.

o du , fattar inte varför du ljuger hela tiden ? du säger en massa saker som du aldrig
kan hålla . o du svarar inte när man bestämt med dig , så nu får det vara bra .
orkar inte försöka vara vän med dig när du endå bara fuckar det hela tiden .
vill du så ka du höra av dig , trött på sånt här . dagisnivå.. enjoy ..

annars får se vad som händer .. en annan sak planerad också .
så får se . är säkert trevligt : )

skänker en tanke till Sara & Jimmy också . som är i tenneriffa nu .
fan va gött . hoppas ni har de så trevligt :)  <3

nu ska jag strax in i duschen . kommer med en uppdatering senare .
slänger in en bild på min madde också :)

Ciaoo .. 
                                                                                             

Tillbaka med en uppdatering.

Va på kvantum me daddy :)
handlade lite o så .
såg min homie där också . muhaa : D

sen på vägen hem hämta vi madde , sen hem till moi .
satt o softa lite o så . sen ut en runda helt i onödan .
sen hem till mig igen o åt . kycklingfilé med wok o ris med currysås . skitgott
eller hur maddson . haha : )
kul o va med dig idag . saknat det faktiskt ..
love you <3


sen skulle vi hem till madde o fiii ville hänga med så adis o fii kom nedanför mig
så körde han oss till madde .
softa lite o så titta på film . kul .
kul med alla så : )

nu e dom andra ute me vovvarna . fyfan vad det börjar blåsa upp ..
riktigt kraftigt . usch o jag som ska gå hem , hahahah . jaja de fixar sig ..

sen ska jag bara hem o ta de lugnt lite ..
kommer nog inte skriva här mer idag ...
skriver mer i morgon ..

Godnatt o Ciao ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0