Fars dag :)

Idag är det söndagen den 9 november och alltså
är det Fars Dag idag :D

Vaknade för en liten stund sen
och gick ut och gjorde knäckebröd med makrill
och lite te. Smaskigt!

Idag ska jag fira min pappa, :D
som är VÄRLDENS BÄSTA PAPPA ! ♥

Tänkte laga lite god mat, Kassler och Potatisgratäng
tillsammans med lite grönsallad :)

Sen ska pappa få sin pressent som jag köpte,
med lite hjälp från MuppSara :)

Efter det blir det väl lugnt, kanske spela lite
spel eller något sånt trevligt :)

Men dessförinnan allt detta blir av ska
jag och Dan en snabbis ut till Vadensjö.
Och sen tänkte jag be Dans pappa om
han vill släppa oss utanför City Gross,
måste köpa en kassler. Och en purjolök
till potatisgratängen :)

När jag kommit hem efter det innan allt det
andra som ska hittas på, så ska jag och pappa
gå till kyrkogården och sätta två ljus för farfar.
Det blir så mörkt fort nu och där är bara lampor
tvärs igenom, och det finns inga där vi ska gå,
så kommer inte se något då. Så får göra det
innan det blir helt svart på himmlen.
Har aldrig träffat honom eftersom han dog i hjärtinfarkt
innan jag föddes, men han är endå min farfar ♥

Nu ska jag äta upp mitt knäcke sen ska jag in och
hoppa lite på Dan så han vaknar :)

Ha en trevlig dag, det ska jag :D
Skriver mer senare!

- / -  Uppdatering!

Dagen idag har varit lugn,
efter jag ätit i morse så väckte jag snutte.
Pappa kom hem och jag sa grattis :)
Jag och Dan hoppa in i duschen och klädde på oss.
 Sen hämtade Dans pappa oss kl 14:00.
Ut till Vadensjö och Dan skulle leta efter ett papper.
Pratade lite med hans mamma och kelade med hans
katt som heter Bebis, så snuttig :)

Slänger in en bild på honom :)


 

Bebis :)   Jag & Bebis ♥



När vi varit i Vadensjö så körde Dans pappa oss till
City Gross, skulle handla lite inför middagen idag.
När vi handlat så körde dom mig hem :)

Så jag va hemma o slappa lite.
Gav pappa sin pressent, som han blev mkt glad för :D
En flanellskjorta och en piketröja typ,
samt en paket After Eight.
Sen gick pappa o vila lite.
Sara kom förbi en stund och sen vakna pappa.

Då gick vi till kyrkogården, minneslunden.
Och satte två gravljus där. ♥

Kom hem för ett tag sen och nu ska vi strax
börja med maten, mums.
Snutte är också på väg hit.
Sen blir det lugnt.
Skola i morgon..

Blir nog inte mer skrivande ikväll.

Lägger in en bild på min älskade pappa ♥
Världens Bästa Pappa :D
Pappa ♥

Kommentarer
Postat av: ztina

wiie cece tar foto, stort steg och grattis haha :D.

kanske ska börja med det mera nu :D Puuuusss <3

2008-11-10 @ 23:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0