Finally Friday!

Idag så har jag varit i skolan.
Har börjat sköta mig jävligt bra,
är stolt över mig, är det fler som är :D

Efter skolan idag så träffade jag mamma
utanför skolan, gick in på maddes och tog en
kaffe melange, skit gott alltså.
Snackade lite om allt möjligt.
Kul att träffas :) Var ett tag sen ♥
Men ses i morgon på kalaset :)

Efter det träffade jag Samantha,
vi skulle gå o kolla på 24Seven
hur det var där och få lite info o.s.v
Verkade vara ett väldigt bra ställe,
det bästa i stan enligt min åsikt :)
Men där var bara årskort så jag tror
att jag ska prova på 3 månader vid
Mikis för att se om det är något jag
vill fortsätta med. Vet inte riktigt om
jag ska börja nu eller om jag ska
vänta till efter jul. Får se vad som händer!
Pappa ville låna mig pengar till årskortet,
han är så snäll. Min pappa är bäst

Sedan begav jag mig hemåt, och har varit
hemma sen dess. Snuttis kom vid 18:00
och sen har vi bara tagit det lugnt.
Mitt lilla hjärta, älskar dig så ♥

Har också pluggat en del idag,
känns bra faktiskt. Så blir nog klar under
helgen, har inte så mycket kvar nu.
Sen är det Människa Socialt & Kulturellt
som jag ska göra också, men hittade papper
i mitt gamla block och där hade jag redan börjat,
så ska se om det är något att spara på :)

Nu ska jag gå på toa sen ska jag och min älskling
krypa ner och titta lite på tv. Min snuffe bebis ♥

I morgon blir det kalas, ska bli skojj.
Skriver kanske i morgon om jag har tid.

Sov gott, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0