Fredag kväll!

Dagen började med att jag gick upp,
väldigt trött. Sen gick jag & pappa till
Rullians, skulle köra och pappa skulle
vara med :)
Det hade blivit något kludd och dubbel-bokning
så Anna som jag vanligtvis brukar köra
med skulle köra med någon annan,
så jag fick köra med Jörgen.
Gick faktiskt bra, fast lite problem med
kopplingen. Men det sitter nog snart!
Och broms-koppling är också lite kluddigt
eftersom man ska hålla koll på allting annat
också. Men det löser sig nog.

När jag kört min lektion så fick jag en ny tid,
sen gick jag och pappa hem.
Hann bre en knäckis och drack ett glas o'boy
sen bar det av för att träffa Sara och promenera
till skolan. Hade bara en lektion idag.
Så jag traska hem efter det.
Lade mig på soffan och somnade.
Vaknade av att Sophie hade skrivit.
Tittade ut men där var ingen.
Skulle kört idag och hon skulle varit
med men sen kunde hon inte tydligen : /

Så jag och pappa körde ut till industrierna
och där körde jag i nästan en timma.
Tränade på det som jag gjorde innan.
Dvs. broms-koppling samt koppling-gas
vid start. Men det blir bara bättre och bättre :)

När vi hade bytat plats så körde vi till
Kvantum och storhandlade kan man väl
säga :P Köpte en massa och när vi kommit
hem så ställde vi in allt.

Nu har jag precis städat och plockat undan,
samt diskat. Så nu sitter jag i soffan och
ska strax hoppa in i duschen.
Sen ska jag äta, blev mycket mat över
sen igår. Så vi ska äta det idag :)
Kassler på risbädd med champinjoner
och grädde, Roro hade ingen matlagningsgrädde.
Så fick bli så :P

Dan skulle komma vid 7.
Så blir väl lugnt ikväll. Skönt :)

Pratade med pappa och vi ska nog dricka lite glögg
och äta lussebullar, köpte glögg och lussisar på Kvantum,
2 kr för en lussebulle så köpte 5 :D
Så ska vi väl spela lite kort eller fia med knuff också :)
Trevligt trevligt!

Nej nu väntar duschen! Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0