Lördag kväll!

Jaou, dagen i sig själv har varit måttligt lugn.
Vaknade i morse av att snuttis ringde,
pratade lite o så. Sen plocka jag ögonbrynen som
så väl behövdes, så nu är det gjort :)

Sen hoppa jag in i duschen och fixade mig lite
samt puffa till håret. Sen gick vi till farmor som
bjöd på anka och massa annat smaskigt :D
Efter det blev det Prinsesstårta och kaffe. Mkt gott!
Tack alla för en trevlig kväll :)
Slänger in några bilder här nedan!

Kom nyss på att jag inte använt fondation och puder
på mer än en månad, känner mig faktiskt stolt :)
Min hud behöver verkligen andas men det verkar inte hjälpa
för mina finnar, dom bara fortsätter komma :(
Har provat det mesta som man kan köpa, funderar starkt
på att gå till en hudläkare och fråga om det finns något att
göra åt det, för det är inte speciellt roligt att få finne efter finne!

Iaf, när jag skrivit klart nu så tänkte jag sätta igång vattenkokaren,
är lite sugen på te, köpte ett hg löste i smaken Jordgubb / Vanilj,
Väldigt gott :) Så ska sätta på till mig o pappa, snutte dricker inte sånt :P

Sen blir det lite film & så, var meningen vi skulle gå till hemmakväll och
handla godis och så. men fan, vill inte. Funderar på att köra lite diet nu.
Dans syster brukar köra en speciell diet så man endast äter sallad
i en vecka. Ska prata lite med henne om det. Så får se.
Mina finnar kanske minskar också om jag slutar med allt sånt.
Så från och med nu ska jag försöka skippa Coca Cola,
godis, chips och allt därtill.
Däremot ska jag låta unna mig att äta nötter och torkad frukt.
Kniper det någon gång ska jag köpa naturgodis istället för "vanligt"
godis, det är ju mycket bättre :D
Sen ska jag försöka dricka mycket vatten också.

Jaou jaou, nu ska jag sätta på vattenkokaren sen titta film med snutte.
ska nog ta ett äpple också, fick en hel påse av farmor som hon
plockat från sin koloni, underbart goda är dem!

Ha en trevlig kväll, för det ska jag :)
Godnatt !

Snutte ♥   Dan&Jag ♥   Diesel, fasters storpudel :)

Kommentarer
Postat av: ztina

cola chips och godis. Cece lycka till hahah :P

2008-11-10 @ 23:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0