Midnatt!

Jaa, klockan är lite över midnatt nu,
sitter i soffan med snutten och tittar på en
sjuk film på 6an.

Idag har det inte hänt alltför mycket.
Städat och dammsugt.
Skall skära upp lite fruktsallad så fort jag
är klar här. Har blivit en daglig rutin nu.
Varje kväll äter jag en tallrik med frukt.
Äpple, apelsin och banan. Mumsigt värre!

Annars går det mesta bra,
allt faller på plats, en sak i taget.
skolan går finemang och
träningen är superskön att ta
till när man har för mycket tid över.
Körskolan är bara så himla rolig och
det går bra att köra med pappa med,
har inte blivit något nu för pappa vill
byta till dubbdäck innan jag kör så det
inte händer något :)

Har läst lite i teoriböckerna och
det ska nog inte bli några större problem!

Ska skära upp frukt nu och titta klart på
filmen sen blir det massa gos med Snutten
och sen somnar jag nog gott i hans armar ♥

Skulle egentligen druckit lite glögg o så
idag men vi tar nog det i morgon.

Ska gå till City Gross i morgon med snuff,
sen ska jag nog hem och baka lite om det
finns tid till det.. Får se :)
Skoj skoj :)

Nej nu ska jag ut i köket, så sugen
på något sött. Och frukt är perfekt då!

Godnatt & Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0