Nyttig onsdag!

Jaou, idag hade vi som sagt Aktivitetsdag på korpen,
var faktiskt jättekul. Förutom step up, jag hänger inte
med i koordinationen överhuvudtaget. Men jag gillade
löpbandet och dem andra maskinerna, kommer inte
på vad dem heter men i alla fall :P

Var där och sen hade vi lite lunch.
Jag & Sara hade tagit med oss köttfärssås med spaghetti.
Hon sov hos mig och så hade hon inget att ta med sig.
Så vi delade på det :) Och vars ett äpple. Gött.

Efter vi hade varit där så promenerade vi hem,
kallt som in i men skönt endå på samma gång :)

Kom hem och lade mig på soffan, och somnade.
Helt död. Vaknade av att Sara ringde. Sen somnade
jag om lika fort igen. Vaknade till när pappa gick
och grymtade hejdå. Sen ringde alarmet på mobilen
klockan halv 4. Så gick upp då, trodde först att det var
torsdag, hahah helt förvirrad. Gick ut och rökte sen hoppade
jag in i duschen och fyfaaan vad skönt de var :)
Filade fötterna och klippte naglarna och lite sådant. Härligt!

Sen fönade jag håret snabbt och smörjde in hela mig med
lotion, så huden inte blir torr nu när jag solat. Skit gött.
Sen klädde jag på mig och traska iväg.
var ledsagare idag, hur roligt som helst. Saknar dem!

När vi var på väg tillbaka så skrev jag ett sms till Dan,
och han började gå direkt då. Så jag gick inom boendet
och skrev under på min lilla lapp och sedan gick jag hemåt.
Snutte stod och väntade utanför, awe min lille snuffe älskling ♥
Gick upp och så hoppade han in i duschen medans jag
värmde lite mat och åt. Sen gosa vi i soffan och tittade på tv.
Och spelade lite fia med knuff :) Han vann :/ Haha .

Sara kom förbi och hämtade sin bok samt laddare,
sen tralla hon iväg igen.

Jag gosa lite med snuffe och sen hämtade hans pappa honom.
Älskar dig såå, min lille prins :D ♥

Har jag förresten nämnt att jag fått mitt lämp nu, så ska börja köra
snart :) Jag & Fii ska köra med pappa, så ska köpa skylt och
speglar snart, det ska nog gå bra. :D
Min pappa är världsbäst. ♥

Smsade lite med mamma också för en stund sedan,
var ett tag sen vi träffades nu. Så bestämde att jag ska
ringa till henne i morgon så ska vi planera en dag vi ska
träffas :) Ska passa på då att höra hur det blir med datorn.
Skall få en i julklapp så ska fråga hur mkt hon vill lägga.
Min mamma ♥

Nu är jag trött som fan, har precis gjort klart ett studiearbete
samt skrivit en tre sidor lång sammanfattning om min loggbok.
Mer pallar jag inte nu, är riktigt slö. Ska stänga ner datorn nu och
lägga mig i soffan med en chailatte och titta lite på tv.
Sen blir det sängen därefter. Skriver mer i morgon!

Godnatt & Sov gott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0