Onsdag!

Vaknade nyss, helt kallsvettig
och mår inte alls bra. Mår illa också
av nån konstig anledning ?!
Jaja, går väl över..

Idag ska jag bara ta det lugnt,
inte varit i skolan så ska bara
vara hemma o så.

Snutte kommer senare,
mitt enda sällskap numera.

Om man inte kan hålla vad man
säger, eller bara planerar in något
annat, och bara ändrar sig,
vad ska man kalla det då ?
Fick höra för nån dag sen att
alla behöver en vän, och man
behöver bara en.
Och Dan räknas ju som min vän.
Eftersom han är min pojkvän ♥
Nuförtiden är han den enda som
verkligen ställer upp.
Behöver man verkligen bara
en vän för att må bra?
Är resten då bara överflöd?

Sitter och funderar på om
jag ska ta tag i bakandet
idag, har endå inget annat
för mig. Roligare att ha något
att göra när man är ensam
hela tiden. Så blir nog bak.
Pappa lämnade en 100-lapp
hemma ifall jag skulle behöva
handla något till maten o så.
Så ska se vad jag ska baka och
se om vi har alla ingredienser.
Pappa ♥

Till middag har jag funderat
på ris och kassler i ugnsform samt
sparris med lite matlagningsgrädde
som sås, och sallad därtill. Får se.
Är nyttigare att äta mat i ugn än
från spisen så har börjat göra mer
och mer i ugnen.

Jaoujaou, ingen som är intresserad
av vad jag skriver så jag rundar av nu!

Skriver kanske mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0