Skoldag samt Väla :)

I morse var det stress och håll igång.
Iväg till skolan och så.
Var väl okej..

Sen gick vi stan lite så hjälpte Sara mig
att hitta lite fina kläder. Så blev lite :)
Efter det tog vi en fika på Maddes.
Sen begav vi oss utanför Sara,
sen till bankomaten, sen till mig.

Pilla lite med mina lösnaglar o så.
Sen körde vi till Väla.
Hämtade upp snutten på vägen.

Gick där & så, men hittade inget speciellt.
Köpte ett par stickade strumpebyxor, benvärmare,
en hårfärg och en essens till chailatte :)

Sen körde vi hemåt. Och sen kom Sara igen
och vi beställde pizza så alla åt :)

Sen färgade hon mitt hår. Tack :)
Och tack för hjälpen idag gumman,
 Inte vatt på länge men hade kul idag,
skrattade som fan haha. Får vi göra om ♥

Nu sitter jag i soffan o lyssnar på MTV
Och ska dricka upp mitt camomillte sen
blir det läggdags. Mår inte alls på topp.
Feber känns det som. Får ta en ipren innan jag
lägger mig och hoppas på att det är borta tills
i morgon bitti..

I morgon ska jag va med mamma :) ♥

Och senare ska jag va med snutte,
längesen vi var och riktigt fokuserade
på varandra, älskar dig ♥

Och Pappa tack för allt,
Världens Bästa Pappa :D ♥

Godnatt & Sov Gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0