Söndag!

Idag har jag faktiskt inte gjort ett skit
om jag ska vara fullkomligt ärlig!
Har varit hemma hela dagen,
förutom när jag gått ner och rökt.

Men det har varit jätteskönt!
Snuttis gick vid 17:00 ungefär.
Och sen dess har jag bara tittat på tv,
tittade på en film med pappa innan.
Ätit middag, druckit te.. Ja, ungefär allt.

Men nu tänkte jag plugga en stund.
Får ju göra något vettigt mer än att
sitta på röven och växa :D

På tal om det. Nu är det klappat och klart!
Jag ska börja träna med Samme i morgon.
Sticker dit runt 17:00. Ska bli askul faktiskt.
Kostade inte alls mycket :O
149 i månaden och bara för vi är studenter
så behöver vi inte betala medlemsavgift.
Trött på att vara såhär fet alltså.
Okej fet och fet, det kunde varit värre,
men lika bra att ta tag i det nu innan det
blir total katastrof. Skönt att äntligen kunna
göra något åt det. Så slipper jag gnälla för
nu gör jag iaf något. Så det blir hårdträning.
Ska bli så jävla göööötttt asså! haha.

Jaou, skola i morgon japp, går jävligt bra!
Efter skolan ska jag ta en kaffe eller något,
eller gå upp till Madde. Sen vänta tills kl blir 15:30
så jag hinner sola innan vi sticker dit.

Så skönt endå nu när man har mer att göra.
Städar ju här och lagar mat och tvättar, ja
allt som alla normala folk gör hemma.
Men ovanpå det så kommer det körskolan nu,
med körlektioner samt teori.
Plus är ledsagare då och då.
Och nu börjar jag träna också.
Och för att inte glömma skolan!
Tight scheema, och det känns suveränt!

Klaga på att man är trött o hit o dit kan
man göra när man blir gammal,
nu gäller det att hålla igång och
göra vad man kan. Och ha roligt! :D

Jaou nu ska jag plugga, böckerna väntar!
Ha en trevlig kväll! Godnatt!


Kommentarer
Postat av: ztina

hahah e det roligt o plugga ? hahah

<3

2008-11-17 @ 01:38:21
Postat av: Samantha

Nu ska vi bli bodybildare hahahha!

2008-11-17 @ 13:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0