Söndag förmiddag!

Just nu sitter jag & snutte i soffan
och lyssnar på lite julmusik :)

Riktigt mysigt, har legat i soffan
och pratat om allt möjligt och det
känns riktigt skönt att ha någon man
kan prata om allt med, älskar dig ♥

Nu väntar duschen med älsklingen,
sen bär det av ner mot stan.
Ska in på City Gross & handla lite
inför middagen idag, ska göra tacos
med massa sallad :) Smaskigt!

Sen blir det nog lussebullsbak,
Sara sa hon bakade igår så jag blev
lite sugen. Så blir nog bak idag!

Efter det måste jag plugga lite tänkte jag,
Älsklingen skall hem vid 6 så då startar jag
koncentrationen och börjar plugga :)
Måste iaf få lite gjort, har i morgon också
på mig men lika bra att ta tag i lite idag :)

Annars idag så är det inget planerat.
Pappa jobbar och är inte hemma förren
halv 9 ungefär. Så blir rätt lugnt idag räknar
jag med. Skönt det också..

Nu ska vi hoppa in i duschen så fort
denna låten är slut. Myspys.

Och jag tycker det är synd att vi ska bråka
hela tiden över småsaker som egentligen
inte ska behöva bli så stora som de alltid blir!
Jag hoppas det löser sig för du är en vän som
jag tycker väldigt mycket om och det vet du! ♥

Skriver lite mer senare,
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0