Söndag kväll!

Sitter just nu i soffan, jag & pappa har precis satt
igång maten, blir kokt potatis och kokt falukorv med
pepparrotssås :) Smaskigt!

Tycker det är så roligt att laga mat och massa sådant nu.
Blir bara bättre och bättre. Woho.

Ikväll blir det lugnt. Var nere i stan med Samantha samt var
och solade. Så skönt. Som jag saknat det. Suck. ♥

Snuttis ska komma lite senare. Runt halv 8 tror jag.
Han är hos sin syster och dem skulle kolla på en film.
Men när han kommit blir det blir gos o så.
Har massa godis och ostbågar, chips
och nötter kvar sen helgen, så blir väl lite sådant också.
Pappa har också laddat ner den filmen jag ville ha.
Så blir filmtittande ikväll.

Men kan ju inte bli för sent för det är skoldags i morgon.
Börjar vid halv 10 om jag inte minns fel.

Ska kolla maten nu.
Skriver kanske mer senare ikväll.
Annars Sov Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0