Söndag!

Jaou, blir en rätt lugn dag idag.
Vaknade vid kvart i 12.
Satt o lulla lite sen kalla snutte på mig
vid 1, då hade han vaknat :) ♥

Just nu sitter jag och skriver här.
Sen ska jag väl klä på mig och röra mig
neråt mot stan. Tänkte sola lite, år och dar
sen känns det som. Så ska bli skönt.
Fullkomligt älskar solarium!
Efter det blir det nog en runda in på City Gross.
Ska handla lite.

Sen hem och laga middag. Får se om pappa kommit hem då.
Han är och skjuter match och därefter skjutledare.
Hoppas det går bra :D ♥

Sen blir det matlagning och bara ta det lugnt.
Tänkte tjata lite på pappa när han kommit hem om han vill
ladda hem en jättebra film till mig :) Får se om jag lyckas.

Skola i morgon ja. Känns väl sådär.
Saknar min praktikplats. Men får väl gå.
Har iaf kommit på nu vad jag ska läsa för inval o.s.v :D

Efter skolan i morgon blir det Väla eller Center Syd,
får se vilket av det som känns mest lockande i morgon.

Och på tisdag tänkte jag träffa mamma lite,
träffades senast i lördags förra veckan.
Så tänkte ta igen lite och snacka lite skit.
Tänkte samtidigt passa på att höra lite om min
julklapp som jag så gärna önskar mig, får se hur det går.
Önska mig lycka till! ;)

Skriver förmodligen mer ikväll. Ha det bra sålänge!

Kommentarer
Postat av: ztina

Cece vi vet att du älskar solarium. Saknar dig gumman <3

2008-11-02 @ 18:09:32
URL: http://ztinadenfina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0