Tisdag!

Dagen i sig har varit relativt lugn,
var i skolan i morse.
Hade lektion som vanligt med Karin.
Sen skulle vi lyssna på två som kom
och pratade från Skatteverket, rätt givande faktiskt.

Efter det gick jag ner och pappa skulle
hämta mig för att skjutsa mig till fäladen.
Skulle laga två små hål och det gick bra.
Fick bedövning och som det kändes haha.
Efter ett tag fick jag spänningar i läppen och
kinden och det kändes kan jag säga.
När bedövningen väl släppt så fick jag ont
i tandköttet i stället där dem tryckt in nålen.
Aj aj aj..

Kom hem efter det och sen gick jag inte
på sista lektionen, skrev ett mejl till Karin
men det är nog lugnt eftersom jag bara skulle
skriva recension om filmen jag såg igår.
Och jag är klar med frågorna om SoL så
det är förhoppningsvis inga problem :)

Efter lite tv-tittande så satte jag igång att
skala potatis och satte dem på spisen för
att koka, då skala jag lök och ett äpple och
skiva det och gjorde några hack i falukorven
och la den i en ungsform,
tryckte ner äppelbitar och lök där i.
Sen hällde jag över krossade tomater
och sen in i ugnen. Medans korven stod och
puttra där i så mosa jag potatisen.
Eller mosa och mosa, mamma tog med den
potatiskrossaren så jag fick "mosa" med
elvispen hahah , men det gick skitbra :D

När det var klart åt jag i min ensamhet.
Sen diskade jag och sen dess har jag bara
tagit det lugnt.
Har nyss skrivit mitt patientfall, min recension
och skickat det samt frågorna som jag inte
kunde skicka när jag var i skolan p.g.a. det
jävla internet vi har som inte funkar..

Så nu är det ur världen, i morgon ska vi börja
på nästa lag och det kommer nog gå som smort.
Ska också be om ett häfte från en annan lärare som
jag blivit av med så jag kan få det ur världen också.
Sen är jag inte efter i något. Och allt ser bra ut, Stolt :)

Jaou , nu ska jag titta lite film.
Dan kommer inte idag så blir en ensam hemmakväll.
Som vanligt :P Har märkt nu hur tråkigt det är att vara
hemma ensam varannan vecka från halv 2 till halv 12.
Men man vänjer sig antagligen, till slut har man väl inget
behov för socialt liv överhuvudtaget :P haha.
Skämt åt sido..

Nej nu ska jag titta film.
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Sophie

det var nte skämt o sido haha

2008-11-25 @ 23:52:51
Postat av: ztina

jag fan cece gööör nott ! hahah

2008-11-26 @ 03:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0