Torsdag eftermiddag!

Skrev ju senast i tisdags då jag skulle iväg och

köra med körskolan, det gick faktiskt väldigt bra

och jag tycker det är jätteroligt :)

Jag fick starta såklart, och krypköra lite grann,
växla från 1 - 2 - 3 och min körlärare tyckte
att jag hade bra teknik och fick bara 2-3 motorstopp :)
Men man måste göra fel för att lära sig!

Idag var jag i skolan, fick också svar på att jag
blev godkänd i svenskauppsatsen för grundskolan.
Så det var ju kul :)
Efter skolan var jag hos Madde en stund och snacka lite.

Sen mötte jag Sara utanför skolan och hade följe hem.
När jag väl kommit hem så åt jag två knäcke och en liten
skål med kellogs.

När jag ätit och fixat så körde jag o pappa ner till Rullians,
köpte ett "paket" med speglar o skylt.

Sen körde vi ner till industrierna och jag körde runt där i
30 min ungefär, sen började det bli mer och mer trafik
för alla slutar jobb. Men jag tränade på att svänga o blinka.
Gjorde en jävligt snäv U-sväng hahah. Och växla upp och
ner 1 -2 -3. Och det gick hur bra som helst, bara andra gången
jag körde nu och jag fick inga motorstopp :D Skit stolt!

Tråkigt bara att man ska vara så glad för alla andras skull när
något går bra osv. men när man själv gör något så får man inte
ens en positiv komentar. Men men. Man märker mycket på folk
hur dom är efter ett tag när man tänker lite. men gör inte mig nått.
Bara man vet var man har alla :)

Ska varva ner lite och sen ska jag träffa Samantha för att
träna lite :) Blir nog 2 timmar ungefär idag. Inte varit där på
två dagar, lite ångest. Men måste hinna med skolan också.

Skriver nog lite mer i kväll. Blir plugg sen också.
Ha de gött, haaaj !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0