Tröttsam torsdag!

Jaou, idag har jag varit allmänt seg.
Känner mig smått lättirriterad, men går väl över!

Sitter just nu och tittar lite på Animal Planet,
älskar den kanalen, så himla roligt att titta
på djur och allt annat som rör dem.

Var i skolan idag, helt okej.
Börjar faktiskt trivas i skolan nu.
Känns mycket roligare på nått sätt
och jag har faktiskt börjat ta tag i det ordentligt!
Känns jätte bra.

Efter skolan så följde jag med upp till Madde,

Där var Eddie också. Satt & snacka lite och

det var helt okej :)

Hade följe med Madde till posten vid 17:00.

Sen cykla jag hem för snuttis väntade utanför.


Var egentligen meningen att han skulle nanna här
men vi sa att vi skall vara i morgon :) Mitt ♥

Skall också träffa Mamma i morgon,
Slutar efter lunch så jag ska skippa lunchen i morgon
och träffa henne utanför Maddes och ta en kaffe och
prata lite :) ♥

Just det, medans jag & Madde var ute en runda innan
vi gick upp till henne så ringde tjejen från Rullians.
Så vi pratade en rätt så lång stund och vi planerade in
2 körlektioner, så nästa vecka på tisdag blir första gången :D
Känns superkul och jag tror inte det ska vara några stora
problem, klart det är svårt i början men jag har rätt lätt för att
lära mig saker, så det ska nog gå bra :D
Skall vara där 07:30 så ska prata med min lärare i morgon.
Det ska nog inte vara några problem :)
Längtar som fan men är endå lite nervös, hihi :D

Jaou jaou. Ska lägga mig nu, är trött som in i bomben.
Ska bara dricka upp min varma O'boy sen blir det sängen.
Godnatt & Sov Gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0