Uppdatering - Måndag kväll!

Nu sitter jag i soffan,
precis tittat på filmen som vi
skulle ha i läxa att göra.
Och så har jag skrivit lite
anteckningar..

Annars idag har det varit lugnt,
var ju uppe i morse och körde.
När jag kommit hem igen la jag mig
i soffan och titta lite på mitt favvo
tv-program Animal Planet.
Fan man lär sig riktigt mycket om
djur och djurvård på den kanalen :)
Skit kul :D

När jag tittat lite där så somnade jag
i soffan, vakna till och gick in och la mig
i sängen. Sov som en stock och vaknade inte
förren runt 4. Haha. Helt slö.

Upp och in o duscha.
Sen bara tagit det lugnt.
Tänkte plugga lite i det som ska
vara inlämnat i morgon om SoL!

Får se om jag pallar ta tag i det.
6 frågor bara iofs men jaja.

Har precis gjort vars en kopp varm
O'boy till mig och älskling.

I morgon blir det skola igen,
men ska till tandläkaren också
så missar lite, men fått ledighet så
det är lugnt :)

Nej nu ska jag in på skolmejlen och
skolapp och se om det hänt nått nytt
på den fronten.

Sov gott, Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0