Uppdatering!

Har varit i stan och handlat nu med
snutte nu,så nu är grönsakerna uppskurna
och köttet håller på att fräsa det sista nu :)
Så när det är klart blir det mat !

Vid 6 tiden ungefärså kommer Madde & Eddie
hit :) Ska bli roligt, längesen jag var med Madde
och hon var här. Och Eddie var här för jäääätte
längesen. Så det ska bli skojj, plugga gör jag ikväll.
Och har hela dagen i morgon på mig också.

Ska vara på körskolan 7:30 så kommer
inte kunna somna om efter det, så då blir det
plugg i massor. Har lite jag ligger efter i så ska
ta tag i det, plus ska låna en film från biblioteket
och titta på och göra en recension.
Tror det blir med Sara om det inte blir ändrade planer.

Har bestämt mig för att lussebullsbaket blir den 12:te
i stället. Dagen innan Lucia :)
Plus att jag & älskling ska åka ut till hans mamma
och baka där någon dag :) Skojjigt!

Nej nu är köttet klart, skriver kanske mer ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0