Dagen och gårdagen!

Kan ju börja med att skriva om gårdagen,
vaknade rätt så sent om jag inte minns fel.
Gick upp och satte mig inne hos pappa och snacka lite.
Tittade också på Tom & Jerry. Hahah .
Gjorde knäckemacka med makrill och en kopp kaffe :)

Sen hoppa jag in i duschen och gjorde mig i
ordning för att cykla ner till Madde.
Satt där och pratade ett tag, drack lite kaffe och sånt smått & gott!

Sen begav jag mig för att träffa mamma
( vilket jag inte haft tid till på länge p.g.a praktiken )
Ställde cykeln och så gick vi till Mamma Theresia,
en relativt ny pizzeria bredvid apoteket ungefär.
Beställde och sen gick vi hem. Pratade och åt samt
spelade en massa fia med knuff :) Mycket trevligt!
Umgicks med mamma från 5-2 i princip. 9 timmar.
Får vi göra om.  <3


Dagen idag!
I morse var jag helt slut när jag vaknade.
Gick upp och åt knäckemacka som vanligt och drack kaffe.
Sen höll jag på att försöka fixa med min blogg, fick göra om det
3 gånger och tillslut fick jag hjälp :) Tack än en gång!

Sen fortsatte jag att pilla och har kommit på det mesta
man kan göra faktiskt. Men orkar inte fortsätta mer.
Är mycket nöjd med den så som den är nu :)

Efter jag fått hjälp med bloggen så körde jag och pappa till
kvantum och handlade. Sen gjorde vi kasslergratäng, med ris.
Så jäääävla gott :)

När vi ätit så gosade jag lite med min älskling,
han är sjuk och det är så synd om honom. Min lille bebis.
Men det börjar bli bättre så får hoppas att det går över snart.
Älskar diiiig <3

Nu ska jag ut och ta en cigg sen upp och snacka lite med pappa :)
Ha en fortsatt trevlig kväll! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0