Gääääsp!

Vatt på prallan idag, soft som vanligt :)
Hade slutbedömning och det gick hur bra som helst.
Är väldigt nöjd och har trivts så bra. Fantastiskt!
I morgon är det dags för höstfest, ska bli riktigt roligt som jag ska vara ärlig.
Full rulle och håll igång :)

Annars är livet på topp kan man väl säga,
allt rullar på, det går superbra mellan mig o älsklingen.
Och ja, jag mår prima :)

Varit med pappa och Dan i stan innan idag, var inne på guldfynd och kikade.
Pappa köpte en silverberlock med min månadssten och ett armband till mig
som jag ska få i julklapp :) Woho . <3

Efter det gick vi och beställde tid till nya linser till mig, och synkoll för pappa och Dan.

När vi var klara där gick vi ner till seglaren och åt, fyfan alltså det kan man kalla mat!
Jag tog friterad spetta (Mums!!), pappa tog nån snitzel och älskling tog pytt i panna.
Den var faktiskt också god, brukar inte tycka om det men jo fan . haha.

På vägen hem skulle pappa inom Perfekt och titta efter en video till farmor, så börja vi kolla runt lite.
Och vips, så har pappa köpt en ny tv :) skit snygg faktiskt. och riktigt bra bild. helt sinnes :)

Sen hem och bara slappa. Skönt. Har varit full show många
dagar nu och jag känner mig helt slut i huvudet!
Så jag somnade hos Dan innan, sen somnade han också.
Och då ringer ju såklart telefonen och Samantha var nedanför.
Fyfan vad trött jag var. Nu har jag megahuvudvärk och är svinigt trött.

Mamma ringde innan också, längesen jag träffade henne.
Så hon var helt ledsen i telefonen. Lovade henne att ringa på lördag när jag vaknat!
Så då ska vi umgås. Mamma <3

Ska lulla en liten stund till sen ska jag gå o lägga mig.

Känner mig väldigt lycklig på nått vis :)
Just precis nu. Nä, nu har jag skrivit tillräckligt.

Älskar er så, ni vet vem ni är :)

Godnatt Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0