God Eftermiddag !

Sitter just nu på balkongen i lugnan ro,
ska in när jag rökt färdigt och klä på mig.
Jag & pappa ska gå ner till stan,
lovat att vara smakråd åt honom när
han väljer nya glasögon :)
Men innan det ska vi en snabb runda inom
banken så jag får fixat med mina pengar.

Efter det bär det nog hemåt, snackade igår
om att vi skulle skruva ner dem stora bokhyllorna
i vardagsrummet, samt packa ner sakerna som står
där i tills vi köpt nytt, så det blir förmodligen Ikea i morgon :)

När vi är klara med bokhyllorna ska jag nog träffa min snutt,
så ska vi promenera till kvantum för att hämta ut ett paket.

Nu är ciggen slut, skriver mer sen igen :)
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0