God Kväll !

Har inte skrivit idag p.g.a att jag inte haft tid.
Vaknade i morse och gjorde frukost och åt.
Sen började vi att plocka isär bokhyllorna,
eller rättare sagt slå i sönder dem, hahah.
Men var kul faktiskt :D

Sen flyttade vi runt lite och fixade & donade.
Dan gick till sin farmor när vi var klara.
Och jag & pappi började att bygga ihop tv-bänken.
Skit snygg :) Och hela vardagsrummet har
fått en annan vinkel. Det ser MYCKET bättre ut!
Är mycket mer fri plats och när allt är klart samt
vi fått hem tv:n och ställt allt i ordning
så kommer det bli jättefint :) Wohoo .

Nu ska jag klämma ut mig i köket,
skriver klämma för att alla delar från bokhyllorna
står i hallen, kommer en container på fredag
så då ska vi passa på att kasta all skit :)

Nej nu skriker magen efter mat.
Skriver nog mer senare ikväll.

Trevlig Kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0