God kväll!

Nu är klockan mycket, jag och snutte ska lägga oss snart och
gosa lite innan vi somnar sött.

Idag har jag inte gjort alltför mycket och det känns skönt.
Varit på praktiken idag ( 7 - 15 ) och när jag kom hem så
tog jag det bara lugnt. Åt lite och pilla med bloggen,
så nu får den vara klar. Kan inte hålla på hur mycket som helst,
till slut blir man manisk. haha!
Men har lärt mig mycket och kan nääästan allt nu :)

Annars har jag bara varit hemma & slappat.
Var egentligen meningen att jag skulle städa och så,
men ska endån tvätta i morgon så kan lika bra ta det då :)

Älsklingen kom vid 6 och sen har vi bara umgåts. Skönt!

Pratat lite och bara varit, är så glad att allt är perfekt nu :)

Älskar dig så, men det vet du ju  ♥

I morgon är det sista dagen på praktiken,
känns ganska trist om jag ska vara ärlig.
Har haft jätteroligt där och kunde inte hamnat på ett bättre ställe,
nöjd som bara den :)
Så jag ska bjuda på fruktsallad och vaniljglass i morgon. Smaskigt!

För tillfället inväntar jag pappa som kommer hem om 45 min ungefär.
Ska prata lite om vad jag ska ha för frukt och så i morgon,
han ska köra och handla åt mig och göra fruktsalladen så jag
bara kan springa hem snabbt och hämta den,
färdig och allt. Så snäll :)  Pappi  ♥

Nu ska jag störa snuttis när han spelar tv-spel,
mutar jag med en puss ska det nog gå bra :)

Avrundar med detta och säger Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0