Halloween >:)

Har inte hunnit skriva idag,
som jag skrev igår skulle vi röja undan det sista
som vi skulle slänga.
Pappa ringde till Perfekt så dem kom med tv:n vid 2.
När vi fått in den så började vi direkt att kasta det som
skulle kastas. Vet inte hur länge vi höllt på men ett tag
var det iaf. Så nu är det röjt :)

Sen städa jag undan och dammsuga typ 3 gånger haha.
Och sen ställde vi undan det som ska upp sen och så.

Nu är tv:n inkopplad iaf så nu sitter jag här i soffan
i vardagsrummet och skriver samtidigt som jag tittar på Sing a Long :)
Skitbra bild :D

Och det är ju som sagt Halloween idag,
så vi ska titta på någon skräckfilm senare när
snutte kommit :) Mysigt. tända massa ljus och äta lite gott.

Ska strax hoppa in i duschen när pappa kommit ut därifrån.
Skönt med en dusch efter en sån här dag!

Jaou. blir nog inte mer skrivande ikväll.
Så redan nu säger jag, Godnatt och Trevlig Kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0