Helg och mys.

Jaou , nu har det gått fyra dagar sen jag började med praktiken och det känns förjävla bra asså :)
Trivs så mkt och alla är jättetrevliga. Har fastnat helt känns det som. Och det är ju bra.
Varje dag jag ska gå dit så känns det inte så trögt och segt,
utan tvärtom, är helt glad och pigg att jag ska iväg till det mysiga ställe än en dag :)

Allt känns för tillfället bra förutom några småsaker, men det löser sig som allting annat.
Man ska inte klaga :)

Igår var det egentligen tänkt att jag skulle ha en liten "filmkväll" här hos mig, med Samantha & Sara.
Men Sara blev trött och ville gå hem och mitt i allt skulle min snuttis komma.
Så Samantha gick också, men vi får ta det någon annan gång tjejer :)

Annars har jag inte haft så mkt tid till något eftersom praktiken tar väldigt mkt tid.
Fick iaf dammsugat hela lägenheten samt dammat i mitt rum och torkat av och städat min toalett igår.

Idag är det nog inget speciellt som händer, hade varit skönt att gå ner i stan och ta en kaffe, någon som är sugen? :)

Ikväll blir det mys med min älskling, ska ha vår efterlängtade "filmkväll" med lite smått och gott.
Är så glad för jag har dig Dan, nu känns det som att det går så bra och vi bägge är nöjda med allt.
Keep up the good work, säger jag bara. Älskar dig såå.

Och pappa o mamma , älskar er <3
Samt mina vänner :)

Skriver nog mer i morgon. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0