Midnatt !

Nu är klockan lite över 12. Är ganska trött faktiskt.
Tvätten är klar och har nyss renbäddat i sängen.
Alltid lika skönt! Såg precis på en jättebra film på tv3.
Slutade nu för en liten stund sedan.

Är ensam nu, pappa är ju hemma förstås :)
han gjorde precis te till mig. Min snälla pappi ♥
Dan är inte här, han skulle ringa ett viktigt
samtal i morgon bitti och sover han här så
stänger han bara av klockan och somnar om.
Så blir bäst på det viset.
Saknar honom, känns tomt att sova ensam :(
Min snuttis. Älskaa en massa ♥

Ska se om där finns något bra på tv nu,
annars stänger jag ner, börjar få lite huvudvärk
också känner jag, spänningshuvudvärk kanske?!
Eller också för att jag sovit endast 4 timmar per natt
nu i sisådär 3-4 dagar. Så tänkte sova ut i morgon.
Så känns det förhoppnings bättre.. Får väl se!

Avrundar här nu och säger Godnatt och Sov gott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0