Dagen..

Var som sagt på trafikskolan, gick asbra :)
Körde motorväg och av/påfart, finemang.
Har inte mycket kvar nu sa Anna så måste verkligen
ta tag i teorin och få det gjort, sen är det klart :)
Boka in omkörningslektion också :)

Traskade sedan ner till stan och mötte upp Sara,
träffade mamma också sen gick vi och fika.
Prata lite och så. Var på rätt dåligt humör så
var väl inte sådär värst kul men. Bättre nu!

Gick hem sen och tog en dusch, härligt!
Sen gjorde pappa mat, fisk med potatis, smaskigt :)
Åt och så, sen gick jag till Jessica, snackade en massa
och åt våfflor. Satt med Nilo nästan hela tiden,
AWEE gulleplutten :D
Slänger in bild här nere.
Iaf, kom nyss hem, träffade Sara också och tog en cigg
och snacka lite :) Du har alltid mig!

I morgon blir det skola, för första gången på 9 dagar,
ska bli rätt segt men går väl endå, måste ju..
Ska ha föreläsning om aids och hiv så lite
tid rinner ju ut i sanden där :)

Sen ska jag bara vara med min snutte,
pratade precis och vi saknar varandra.
Inte umgåts sen i torsdags, förutom igår
2 timmar typ. Så ska bli mys <3

Nej nu rundar jag av och säger godnatt!

Nilo :)  Nästan alla :) Våffeltaaajm!

Kommentarer
Postat av: Therese

va fan ta bnort mig:P

2009-04-17 @ 14:46:01
URL: http://ellydanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0