Halka, tvätt & kalops !

Jaou, var ju som sagt på halkan, gick jättebra och det var
verkligen en upplevelse, riktigt nyttigt !
Jag tyckte det var skitkul att vara där och allt gick utan problem,
Godkänt givetvis ;)
Skönt på något vis att det är avklarat, så är det bara till att se framåt.
Ska ta tag i pluggandet ordentligt så jag blir klar någon gång.'
Går inte att söla då kommer man ingenvart :)

Iaf, har varit hemma ett tag nu, fixat lite med tvätten.
Ska ner nu igen om tio minuter och lägga in nästa
samt slänga in lite i torkskåpet & torktumlaren.
Tror jag tar med lite kartong och sånt på vägen!

Pappa håller på att göra kalops, ska bli riktgit gott.
Varit så sugen på det så det ska sitta som smort :)

Ska nog träffa snutte lite om ett tag.
Saknat han, min älskling ♥

Nej nu ska jag ut och ta ett bloss innan det är dags.
Toodels!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0